9.3/10

Veelgestelde Vragen

Vraag over jouw zending? PostNL heeft momenteel een extreem hoog aantal zendingen te verwerken. Hierdoor kan de verwerking en levering van je bestelling door PostNL langer duren dan normaal.

1. Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

We begrijpen dat het erg vervelend is dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Als je wel een verzendbevestiging van ons hebt ontvangen, is je bestelling onderweg! Jouw bestelling is overgedragen aan PostNL en is waarschijnlijk vertraagd door de grote drukte. Er wordt door PostNL heel hard aan gewerkt om alle pakketten alsnog zo snel mogelijk te leveren. In de meeste gevallen wordt je pakket de volgende dag geleverd, en in uitzonderlijke gevallen mogelijk enkele dagen later. Mede namens PostNL excuses voor het ongemak.

2. Er staat in de Track & Trace dat PostNL mijn zending nog niet heeft ontvangen.

Onze pakketten worden rechtstreeks bij een sorteercentrum van PostNL aangeleverd, en krijgen daardoor geen eerste 'scan' bij een Postkantoor of Business Point van PostNL. Hierdoor wordt de zending pas zichtbaar op het moment dat het pakket gesorteerd wordt. Jouw pakket is bij PostNL en wacht daar op verdere verwerking.

Door het hoge aanbod op dit moment, kunnen helaas niet alle pakketten tijdig gesorteerd worden. Zodra je pakket gesorteerd is, is deze te volgen via Track & Trace. In de meeste gevallen wordt een pakket de eerstvolgende werkdag of zaterdag na sortering bezorgd.

3. Ik heb jullie pakket niet ontvangen, terwijl ik andere pakketjes wel heb ontvangen.

Door het grote aanbod op dit moment, is PostNL niet in staat alle pakketten tijdig te verwerken en bezorgen. Het is niet vooraf te voorspellen of een pakket wel of niet verwerkt kan worden. Hierdoor is het mogelijk dat je jouw bestelling bij ons wel ontvangt, maar die van een andere webshop niet. Andersom geldt hetzelfde.

Vind je het goed als we cookies gebruiken? Zie ons Privacy Statement voor meer informatie.